torsdag 4 november 2010

Baraförattdetärtorsdagochjaghartråkigt. ;)

Gör testet annars blir Ձ๏11 inget bra år ...

Fullstädigt namn: Ottilia Matilda Josefin Eriksson
Födelsedag: 30 juli
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Favorit:
Sport: Ridning
Helgdag: Julafton tror jag nog ;)
Årstid: Sommar, haha! x)

Har du någonsin:
Varit kär: Ja :)
Blivit dissad: Kind of....MADDE! :D
Sovit utomhus: Japp
Sett en död människa: Nope
Retats: Haha, självklart. ;)


This or that:
Pepsi/cola: Cola
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Tv/film: Tv
Gitarr/trummor: Gitarr ;)
Adidas/nike: None


Senaste du:
Skrattade:  Ett par timmar sen :D
Grät: Häromdagen
Filmen du såg: Scream, tror jag i alla fall..
Drog ett skämt: Jag drar inga skämt, jag är inte rolig. ;)
Sjöng en sång: Förut. :D

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: Japp
kramat någon: Japp
Bakat: Det tror jag faktiskt att jag har, eller i alla fall har jag ätit upp det Sis har bakat. :D
Viljat dö: Nope


Och där känner ni mig lite mer. ;)
// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar