tisdag 30 november 2010

"Dagens panik - check!"

Haha, Jossan! :D
Har haft en dag med huvudvärk, detta kan omöjligt vara bra. Jag har seriöst haft ont i huvudet i två dagar nu och tabletter hjälper inte...

Nu till rubriken. ;) Jossan och jag tänkte att vi kunde gå ner till Skvallertorget och gå på bussen där istället för att stå vid Norrgård och frysa ihjäl. När vi kom halvvägs såg jag Borgholmsbussen och dum som jag var sa jag det till Jossan som fick panik och började springa mot Skvallertorget samtidigt som hon skrek att vi skulle missa bussen och jag sprang några meter bakom henne och skrek tillbaka till henne att det var lugnt och att bussen var långt borta, samtidigt som min mössa bara trillade ner framför ögonen på mig. När Jossan till slut insåg att vi inte skulle missa bussen saktade hon ner och sa:
- Dagens panik, check!
Det måste sett hysteriskt kul ut, haha! x)

Är just nu mitt uppe i slutuppgiften på EOSen med Tove, idag fick vi i alla fall över det vi har spelat in och satt ihop själva på skiva och det låter faktiskt riktigt bra. :) Så nu Tove, nu kör vi! :D <3

Imorgon är det Gymnasiebesöksdagen, nice! :D Niorna kommer och kollar på skolan, vilket betyder att Sigrid & Disa kommer. :D:D:D:D:D

// OTTILIA.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar