fredag 1 mars 2013

Inspirerad

Hej på er. :) 

Idag på engelskan fick vi som inte ska göra CAE-provet gå till en datorsal och titta på tal på TED Talks istället. Jag tittade på 4 stycken som jag gillade och en som jag inte gillade alls. På ett av de jag tittade på var det en man som pratade om att man ska testa något nytt som kan tillföra något till ens liv eller bara göra det roligare. Jag kände att jag också ville göra något sånt och han hade bland annat tagit en bild om dagen, på vad som helst, i 30 dagar vilket gjorde att han kom ihåg precis vad han gjorde, vart han befann sig och hur han kände sig när han tog bilderna när han tittar på dem idag. Så jag hade faktiskt tänkt göra det här på bloggen. :) Jag har bestämt mig för att jag ska han min kamera framme varje dag och jag ska försöka ta kort på så mycket roligt som möjligt. Sen kommer jag att dela den bästa bilden från varje dag med er. :)
Så nu i eftermiddag har jag varit ute och tagit lite bilder, men dagens bästa kommer senare. ;) Så länge kan ni få titta på några andra. ;)


 Här har ni killen jag blev inspirerad av. :)

Det här tyckte jag bara var roligt. ;)


Oh juste, Justin Bieber fyller år idag vilket vi har sett som ett skäl att äta godis i solen.... ;) 
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar