lördag 23 mars 2013

Vi fikar ihop

Hej på er. :) 

Igår efter skolan gick jag ner till stan och mötte upp Madde. :) Vi gick och köpte garn(för Madde vill lära sig sticka) och handlade lite mat innan vi tog bussen hem till mig. Väl hemma lagade vi mat, pratade, drack te, bakade, åt och stickade. :) Senare på kvällen gick vi upp på mitt rum och visade varandra vad vi hade tänkt innan vi gjorde det vi har planerat och tänkt på i ett par veckor nu, vi spelade in en podcast. ;) Jag har lyssnat på flera olika sedan i somras och har berättat för er så många gånger hur bra jag tycker att det är och vilka ni borde lyssna på. Jag fick lust att spela in en egen och eftersom Madde också precis har börjat lyssna på några stycken frågade jag henne och hon var pepp på det. :) Efter att ha klippt ihop den(tro mig, det strulade!) och försökt klura ut hur man får upp den på iTunes utan minsta framgång gick vi och la oss(om det är någon som sitter på superkunskaper om detta får ni gärna höra av er!!!). När vi sedan vaknade i morse försökte vi igen och vi insåg ganska snart att det inte skulle gå så istället la vi upp den på Soundcloud där ni kan både lyssna och ladda hem den. :) Ni hittar den på www.soundcloud.com/vifikarihop. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar