fredag 24 maj 2013

Vinst i brevlådan

Hej på er. :) 

För någon månad sen vann jag ju en årsprenumeration på tidningen C/o Hannah & Amanda. Men ett par veckor senare fick jag ett mejl till där det stod att jag skulle få en annan vinst då tidningen skulle läggas ner. Den nya vinsten bestod av en årsprenumeration av tidningen Wellness och Hannah & Amandas nya kokbok Magisk Sommar. Okej, tänkte jag, det spelar ju ingen roll. Men sedan dess har jag inte hört något från dem och har heller inte fått någon tidning eller kokbok så jag hade nästan glömt bort det. Jag funderade på när boken skulle komma idag när jag väntade på bussen hem men tänkte sen inte mer på det. När jag sen kom hem och kollade i brevlådan var det enda som låg där i ett paket till mig. Jag funderade på vad det kunde vara och när jag öppnade såg jag att det var kokboken som hade kommit, äntligen! :D Det låg en liten lapp i där de ursäktade för förseningen samt en glasscheck till GBs gräddglass. :) Jag har bläddrat lite i boken och det är så mysiga bilder och bra recept i. :)
 Tack Carte d'Or!
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar