onsdag 29 juli 2015

Kusinmys och bullbak

Hej på er. :) 

Jag sitter just nu på bussen på väg över till Öland för stt hälsa på Madde uppe på Lundegård. :) 
Det är tredje dagen på semestern och jag har hittills inte åstadkommit så mycket. I måndags var jag och hälsade på farmor på sjukhuset och på kvällen var det Friskisjympa i Kalmarsundsparken trots att det regnade. Igår var jag också och hälsade på farmor och när jag kom hem bakade jag bullar. Kusinerna från Stockholm var på besök en liten stund medan farbror och hans sambo var och kollade i sportaffärer. Som satt vid köksbordet och tittade på medan jag bakade och när degen jäste tittade vi på Solsidan och åt gul vattenmelon. :) senare på kvällen sprang jag en runda i det fina vädret. 
Just det, jag har ju köpt ny kameran med. ;) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar