söndag 5 juli 2015

Sista dagen

Hej på er. :) 

Idag jobbar jag min sista dag innan jag har min första semestervecka. Har sett fram emot det här riktigt länge nu och det ska bli skönt att få vara lite ledig. Jag åker upp till Stockholm på tisdag och stannar där till på fredag, tror jag i alla fall. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra. ;)
Sommaren har kommit i alla fall och det är sjukt varmt, så pass varmt att jag faktiskt har tyckt att det har varit skönt att vara på jobbet för att vi har AC där. Det är till och med nästan för kallt. För ett par veckor sedan var det verkligen för kallt och en del av de andra säljarna, som inte får ha koftor som vi i kassan, hade på sig sina skjortor istället för pikéerna som är sommarklädseln.
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar