tisdag 23 juni 2015

Sommarmorgon

Hej på er. :) 

Klockan är 8.17 och jag ligger i soffan och kollar på Gilmore Girls. :) jag är ledig idag och Tilda med så vi ska äta frukost tillsammans om någon timme. 
Igår började sommarrean på jobbet och jag gick runt med en blåsa på sidan av hälen så framåt sena eftermiddagen hade jag väldigt ont så det var skönt att få gå hem 18.30 efter att ha varit där sedan 6. 
Jag hade tänkt springa en runda idag men eftersom jag har blåsan på foten får jag nog hoppa över det, vilket känns lite tråkigt. Jag var ute och sprang i lördags och förbättrade min snittid med 30 sekunder/km så nu vill jag bara ut och springa. ;) 

Midsommar var bra, jag var hemma hos Lottie med flera andra. Vi grillade, pratade, åt tårta och hade trevligt. :) 
Tilda lämnade en liten midsommarhälsning till mig i kassarummet i torsdags innan hon gick hem. Jag blev sådär löjligt glad och tog med mig lappen hem. I fredags kom hon och plingade på hos mig och jag fick en liten blomma. Det är de små sakerna som gör vardagen lite bättre. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar