tisdag 2 juni 2015

Flyttkaos

Hej på er. :) 

De senaste dagarna har varit väldigt hektiska och jag har stupat i säng varje kväll. I söndags tog jag mitt pick och pack och flyttade in till stan. Det är fortfarande ovant att bo så nära allt men det känns riktigt bra. Idag cyklade jag till jobbet för första gången, vilket jag har velat göra sedan jag fick jobb. Än så länge är det rena rama kaoset och det kommer ta några dagar till innan jag kommer komma ordentligt i ordning. När jag har fått alla saker på plats och i ordning lovar jag att jag ska lägga upp lite bilder. Jag har i alla fall skruvat ihop alla möbler(det enda som saknas är en tv-bänk men den har jag inte köpt än så den räknas inte) och har blåsor på händerna men det var det värt. ;) 

Resten av kvällen tänker jag gosa ner mig i soffan(som är sjukt mjuk) och titta på  Vänner. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar