måndag 15 juni 2015

Äntligen ledig

Hej på er. :) 

Idag njuter jag av att jag äntligen får vara lite ledig. :) det är min tredje lediga dag den här månaden och när jag väl har varit ledig har lillasyster haft studentbal eller så har kusinen tagit studenten och de timmar jag har haft resten av dygnet har gått åt till att skruva ihop möbler eller att packa upp flyttlådor. Jag har fått ihop alla möbler nu men det står fortfarande kvar lite lådor som jag ska försöka bli av med idag. Jag har varit och handlat och i eftermiddag ska jag ta en fika med Maddes pappa. :) men annars har jag inte mycket planerat och det är otroligt skönt! I lördags var jag helt slut på jobbet men det var lite bättre igår men bristen på sömn har verkligen gjort sig påmind. 
Lillasyster med pojkvän innan balen. :) 
Fina kusinen tog studenten och grät lika mycket som hon skrattade. 
Lillasyster tog också studenten och grät nästan ingenting. ;) 
Jag har äntligen varit och klippt av mig det långa håret inför sommaren! :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar