lördag 14 november 2015

Lång vecka

Hej på er. :) 

Den här veckan har för min del handlat om jul, jul, jul. Måndag och tisdag var det julmöte med jobbet, i onsdags slog jag inte paket och plockade småvitt, i torsdags gjorde vi varuhuset julklart och igår var det också bara jul, jul, jul. Veckan har dessutom känts mycket längre ön vanligt, jag har jobbat mer än jag från början skulle och har sovit ganska dåligt. Igår, runt 15-tiden slog tröttheten till och jag hade kunnat lägga mig direkt på golvet och bara somna men eftersom jag var på jobbet var det bara att härda ut tills jag fick gå hem. 
Ny sitter jag utanför jobbet och väntar på att någon med nycklar ska komma och låsa upp. Det är kallare än vad jag trodde och det blåser rätt mycket med. Brrrrr! 
// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar