fredag 18 september 2009

18 september 2009, alltså idag ;)

18-09-2009, alltså idag ;)

Bussen till skolan var ganska kul, pratade med Disa som vanligt :D
Hade NO första lektionen :/ Hade Eva som vikarie :D Kollade på någon film som hette "Gattaca", den var faktiskt ganska bra. :)
Hade rast på 40 min :D Dennis hjälpte mig och Lottie med matteläxan, eller egentligen var det Skitstöveln, men skit samma!
Sedan blev det engelska ;) Gick igenom läxan och skrev in glosorna sen kollade vi på "Braveheart" :D Haha, Dennis började trumma, som vanligt, jag och Lottie slog till honom samtidigt x)
Mat :) Lasange :D Satt vid samma bord som Dennis, Chrille, Jacke, Jim och Andreas ;) Haha, det märktes att jag satt vid ett bord med bara killa och Chrille missuppfattade mig bara..! x) Sen stack vi till biblan, där det var stängt, men vi satte oss utanför. Det var helt okej ;) Men vi tröttnade på det så vi stack tillbaka till korran x) Sebbe gömde Vendelas pennskrin i min luva, hon hittade det aldrig x)
Matte :/ Gjorde klart diagnosen och började på den röda kursen. Jag och Madde blev extremt flummiga och fick för oss att vi skulle planera lite, så vi tog fram våra älskade kalendrar som vi absolut inte klarar oss utan och bestämde att vi vecka 49 skulle ha vår "Super-helg" då vi ska köpa alla julklappar :D Dennis tyckte vi var patetiska, men alla vet ju som sagt att jag och Madde har extrema planeringsproblem. x)
Rast på 10 min :) Sebbe och Dennis stack till ICA och lämnade sina böcker hos mig och Lottie. Då fick vi för oss att vi skulle jävlas med Dennis, så skrev upp allt han hatar på framsidan av hans bok x) Vi fick be rätt många om hjälp, men bra blev det! ;)
Svenska :) När Dennis fick syn på sin bok rev han av framsidan och kastade den till vårt bord! x) Ann-Marie berättade för Madde att Simon varit otrogen mot henne, med Elias, av alla människor! x) HAHA! Det trodde vi inte om honom..! :P Jag och Madde stack till biblan, extremt glada, men upptäckte att det var stängt så då fick vi släpa oss tillbaka och be om nycklarna och sedan glada gå tillbaka till biblan igen ;) Hittade en bok som heter "6X - Ett bands bekännelser", den verkar vara ganska bra :) När vi gick tillbaka till klassrummet igen träffade vi på Sebbe :D
Sen var det dags för sista lektionen som var språk. Alltså franska för mig och engelska för Sebbe. :/ Det vara bara att säga hej då och hoppas att jag hör någon från honom i helgen.. Men det tror jag :D Vi fick i alla fall äta godis för Anita, vi jobbar ju på så extremt bra på lektionerna! x) Och som vanligt fick Elin all skit :P
Buss hem :D Sigrid som vanligt. <3 :D Mycket skratt som vanligt!
Hemma blev det TVn typ och sen hjälpa Lovisa att laga mat. Grillade, förmodligen för sista gången i år. Gott blev det i alla fall :)
Fick lite saker av mamma när vi ätit :) Det tackar jag för! :D
Sen blev det gitarren. ;)
Och hamna här såklart ;)

Det var min dag ;) Och jag bara säger det, börjar jag skriva, skriver jag tills jag är klar!

Nu är det helg!!!!!!!!! FREDAGSMYS, typ! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar