tisdag 15 september 2009

Som sagt, Ottawia; bland vänner, killar & känslor

Seriöst!
Ottawia, det är jag! Jaaa, det är väl ganska självklart, det fattar väl jag också. Men det är jag! JAG! Haha, det här måste låta extremt ego! x)
Men i alla fall, Ottawia. Jag.
Tjejen som nu är lycklig! Eller har varit dom senaste typ tre veckorna ;) För.. Jag har pojkvän :D <3 Världens bästa till på köpet! Jag vet, det säger alla, men han är verkligen bäst!
"Bland vänner, killar och känslor".
Vi börjar väl med vänner då:
Jag har såklart världens bästa kompisar! <3 Jag klagar inte! Madde, Lottie, Vendela, Sebbe, Dennis, Simon, Sigrid, Disa m.fl. <3 Ni är så extremt bäst! Ni kan ju inte bli bättre!

Killar:
Eller ska jag säga, Sebbe? :) Han är i alla fall bäst! <3 You're in my heart, you know ;) <3

Känslor:
Hmm, vad känner jag i detta ögonblick? :O Det vet jag faktiskt inte.. Jag vet att i alla fall att jag är kär och smått galen. x) För Madde är typ, eller inte typ, det ÄR likadant ;) Jag känner mig EXTREMT glad av någon anledning..! :D

Jag känner mig extremt dum! x)
Men ni får leva med detta! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar