tisdag 5 oktober 2010

Feels like today. :)

Dagen började med franska. :/ Faktiskt så blir jag mer och mer säker, jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag börjar faktiskt tycka att det är kul. :)
Efter franskan hämtade Tilda och jag våra grejer i skåpen på Kagg innan vi gick bort till Jenny för en föreläsning av en före detta rasist. Det var väldigt intressant och givande på något sätt - alla har ju fördomar.
När han var klar i aulan var det mat. Gott kan jag nog inte säga att det var idag.. När vi ätit klart gick Tilda och jag bort till Kagg och bytte om för att ha Kroppen som uttrycksmedelEOS. :) Vi tittade på en video på YouTube för att vi skulle få inspiration till små sketcherna vi skulle göra efteråt. Den var sjukt kul! :D Till sketcherna fick vi ta vad vi ville i rekvisita rummet. Jag var med Reidar, Lisa & Felicia - det blev sjukt bra! :D
Efter EOSen hade vi historia - utan lärare. Ja, otroligt smart! ;) Madde kom och gjorde mig, Tilda, Johan & Markus sällskap. :D Vi måste ses oftare! :)
KLT. :)
Kom med tio över fyra bussen hem. :) Pratade med Martin som också skulle med den. :)
Hem hem ca tjugo i fem, drog då på mig myskläder och bestämde mig för att tvätta. Tittade sen lite på tv innan jag gjorde franskaläxan. Åt pannkakor och sedan dess har jag bara suttit här. :)

Här är klippet vi såg idag på EOSen. :)


// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar