söndag 30 oktober 2016

Tre veckor senare

Hej på er. :) 

De senaste tre veckorna har varit hektiska då jag varit och jobbat i både Norge och Stockholm. Första veckan på XXL började i Barkarby i Stockholm tillsammans med ledningsgruppen, vi fick testa på hur det är att jobba i ett XXL-varuhus och fick lära oss allt vi kan behöva om både arbetet och om företaget. Bemötandet i varuhuset var fantastiskt och vi blev så otroligt peppade för att åka till Norge och Langåsen veckan efter. Veckan efter var det dags för Norge och vi fick träffa nästan alla som vi ska jobba tillsammans med i varuhuset och det var ett glatt gäng med mycket energi som vi spenderade fem dagar tillsammans med. Det var mycket skratt, en del svett, en del tävlingar, många långa dagar och lite tårar innan det var dags att åka hem igen. Veckan efter det var det dags för praktik för en del, däribland mig. Det var först planerat för att jag skulle åka till Helsingborg men efter ett sent återbud fick jag åka upp till Bromma istället. Där fick jag jobba med Hanna, (som är kassaledare) Therese(som är andreman och min fadder) och Caroline & Lisa som fick lära mig allt de kan. Och har de missat något har de lovat att jag får ringa hur mycket jag vill, haha! :) Imorgon är det äntligen dags för oss att få komma in i varuhuset och få börja bygga upp butiken. Det är något som vi har sett fram emot sen vi fick se bilder och fått ritningar över hur det ska se ut. Det ska bli så roligt att äntligen få sätta igång! :D
I torsdags kväll var vi på O'LearysMall of Scandinavia och fick sitta i det finaste rummet de hade. ;) Det här är bara några av alla som var med. :)
Bästa Evelina! :)
Det ska också bli skönt att få vara hemma om kvällarna, det har varit tre veckor hemifrån och när man väl har varit hemma under helgerna har man varit helt slut och bara sovit innan de varit dags att åka iväg igen.

Idag var jag ute på en promenad i det fina höstvädret. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar