fredag 17 december 2010

Frågor.

Jag har datakunskapslektion nu, fri lek sa Börje. :D


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och lite ledsen
Favoritgodis: Gott&Blandat :D
Är det nåt du absolut inte äter: Oliver & ananas
Kläder just nu: Mjukisbyxor, hoodie & linne ;)
Musik just nu: None
Vad sa du senast: Vi kan byta utan problem!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 50-talet :D
Sommarplaner: Jobba, bada och träffa kompisar ;)
Fisk eller badkruka: FISK! x)
Saft eller alkohol: Saft <3
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Sol men inte för varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Sebbe, dator och mat
Spelar du nåt instrument: Gitarr :D
Morgon- eller nattmänniska: Det är olika
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: Himlen är Oskyldigt blå för tillfället
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja <3
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja <3
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, det tycker jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1
Bio eller promenad: Promenad ;)
Är du kittlig: På ryggen i alla fall x)
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Lejon :)
Rädd för insekter? En del
Äckligaste insekten: Tvestjärtar tror jag
Det här är jag bra på: Vara glad och samtidigt irritera människor x)
Bästa bok? Vattenmelonen - Marian Keyes 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna läsa andras tankar
Vad vill du jobba som? Skådespelare
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Inte pierca, men kanske tatuera
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat, fast jag kan oftatst inte hålla det så
Gungar du på stolen? Händer
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Lite kanske
Saltar du på maten? Kan jag inte påstå
Gillar du att sjunga? Ibland  ;)
Anser du att du är stark? Det beror på ;)
Brukar du sola? På sommaren i alla fall ;)
Vad gör du om du får hicka? Hickar tills det slutar ;)
Röker du? Nope
Snusar du? Nope
Använder du knark? Nope
Kaffe, te eller inget? Te :D
Har du en besatthet? Nej, det tror jag inte. ;)

Photoshop ;)
// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar