tisdag 28 december 2010

A long time ago. ;)

I mitten av nian var jag jätteflummig en kväll så jag började skriva lite oseriösa dikter med hjälp av Simon, Sebbe och http://www.rimlexikon.com/. :D Här är några av dom. ;)

När jag såg dig första gången var himlen helt orange
precis som på en stor fet plansch
Jag trodde inte att sånna som du kunde förekomma
men du var ju från Bromma
Jag känner hur mitt hjärta bränner
men du vill bara vara vänner
För du vill ha ett liv, helt utan flickvänner
Tack och adjö
Nu drar jag till Sävsjö

När du kallade mig "kossa"
hade jag ett skott jag ville avlossa
När du kallade dig "stark"
vill jag ge dig knark
Sen ville du sluta fred
då vred jag om din handled

Och den här handlar om Simon ;) :
Ditt favoritord är "nakna"
och dig kommer jag verkligen sakna
Första gången du sa kvinna
fick du mina ögon att rinna
Med dig har jag fått många skratt
du kanske vill ha en halmhatt?
Det bästa bandet enligt dig är Kiss
haha, vilket fniss

// OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar