tisdag 14 december 2010

Mitt i december. :D

Jag:
- Danni! Sjunk ner, annars lägger jag ut bilden på dig!
Tilda:
- Snaedis! Sjunk ner annars tar jag en ful på dig och lägger ut!

x)

Idag sa Tove att hon aldrig skulle kunna leka "Sicken blås", leken som går ut på att man ska peta varandra i magen när man möter varandra, Emil & Ida leker den i Emil i Lönneberga, och Tove är grymt kittlig! Sen skulle Tilda testa att peta Tove i magen, när hon gör det börjar Tove skrika sedan slänger hon upp handen upp i luften innan hon slåt Tilda i magen. Allt gick nog på ca tve sekunder och efter kunde jag knappt andas. Tildas första reaktion var "Vad stark du är Tove!" sedan drar hon upp tröjan, då har hon ett stort rött märke på magen. HAHAHAHAHAHA! xD

// OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar