fredag 13 maj 2011

Friday 13th

Jag har haft en sjukt bra dag, trots att det är fredag den 13 idag. :) Jag har varit ovanligt glad hela dagen. :)
Efter skolan mötte jag upp Madde. :) Vi gick till Kullzénska och fikade. Mysigt! :) Sen gick vi till Baronen och köpte skavsårsplåster till Madde. Stackarna hade hemska skavsår på båda fötterna.. :( Sen gick vi och letade efter skor till mig. :) Vi hittade till slut ett par bruna ballerina. :)

Nu ska jag gå och se om jag kan få ihop lite mat innan Talang 2011 börja. :)
1. Boken jag lånade på biblan idag. :)
2. HÄR ÄR DAGBOKEN MADDE! :)
3. Skorna. :)
// OTTILIA. :) 

2 kommentarer:

  1. 1. Om det här var ett inlägg på Facebook så skulle jag gilla det!
    2. Supermysigt var det! :D
    3. Inte kul med skavsår :( And guess what??? Det fanns 8 plåster i förpackningen. DEN KOSTADE 50 KRONOR :( :(
    4. Skorna var söta! (:
    5. ...det var även dagboken! (;

    Puss på dig, Ottilia! Mysig dag vi hade. ;)

    SvaraRadera
  2. 3. Fy på apoteket! :(
    4 & 5. Thank you! :)

    PUSS på dig med! <3

    SvaraRadera