måndag 23 maj 2011

HELGEN

Hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen(menat till dig Madde... ;)) men jag har verkligen haft fullt upp hela helgen. ;)

LÖRDAG:
På förmiddagen var jag i kyrkan, lillasyster konfirmerades. ;) Efter det åkte vi ner till Köpstaden och lyssnade på när Lovisa och alla andra i workshop-gänget sjöng. :) Mycket flum med Vendela blev det då. x) Sen åkte vi och åt met släkten, gott. :) På kvällen fick mamma för sig att vi skulle åka upp till cruisingen i Borgholm, Charlotte & Vilma följde också med. Det var en sjukt kul kväll måste jag säga. Trots att både Vilma & jag fick skämmas en del för att våra mammor(särskilt min) var tvugna att vara pinsamma. ;)

SÖNDAG:
Kyrkan på förmiddagen igen, då var Sebbe också med. :) Sen åkte vi hem, Sebbe & jag gick upp till Dennis för att grilla och titta på film. Supermysigt! :) Lite grilltallrik med Madde & Lottie, behövs mycket oftare! Tydligen är vi väldigt jobbiga när vi sitter och pratar samtidigt som dom andra sitter och tittar på film. Jag förstår verkligen inte varför!? ;) Vi gick sen hem, precis lagom visade det sig till och med. Efter en stund då vi hade varit hemma började det ösregna och det åskade lite längre bort.

Nu är jag helt slut! Men lite bilder kommer här, jag har ju lovat Madde.. ;)







Jag gillar starkt den här bilden! :D

MADDE ♥  



Coola kidsen som inte tycker om när Madde & jag stör mitt i filmen ;)
Nöjd nu Madde?! :D
Jenny Challenge imorgon. ;)
// OTTILIA. :) 

2 kommentarer:

  1. HIGH FIVE FÖR GRILLTALLRIK!
    Jag tror killarna fascinerades av oss, asså...det var som att vi var djur och dom tittade på Animal Planet. :D

    Men hallå! Glada miner? Det regnade!!! Det är ALLTID något positivt. ;)

    Och nu är jag förresten mycket nöjd. Ottilia, du är en duktig flicka. :D

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken bra liknelse! :D Dom är bara avundsjuka. :)

    :D

    SvaraRadera