onsdag 18 maj 2011

HATA HUVUDVÄRK

Jag har varit hemma andra dagen i sträck på grund av huvudvärk. HATA! Och jag lär stanna hemma imorgon också. Jag åkte bara in till det nationella provet i matte idag, stack hemifrån 7.10 och kom hem 10.45. Förbannade huvudvärk! :S
Provet var lätt. För lätt. Så Madde, vi failar tillsammans! ;) Vi lär ju klara oss ändå, US AGAINST THE WORLD, you know. :D
Låg i soffan och tittade på TV hela dagen igår och har gjort samma sak idag med. Dessutom sov jag ett par timmar när jag kom hem. Sjukt trött var jag.

Nu ska jag titta på Glee, dricka te och hoppas att huvudvärken tänker försvinna. 
// OTTILIA. :) 

2 kommentarer:

  1. Inte okej att du har huvudvärk, fina Ottilia <3 <3 Massor med kramar & hoppas att du mår bättre!
    Haha, jaa, precis! Om vi failar, så failar vi iallafall tillsammans! Us against the word - forever and always. <3

    Tumbs up att du dricker te, tihi! Puss på dig och hoppas att du blir bättre!

    SvaraRadera