torsdag 5 april 2012

Skärtorsdagen 2012

Heej. :)

Vi skulle haft bokredovisningar idag men vår lärare var sjuk så nu kommer vi få ha det efter lovet istället. Det känns ju mindre kul, jag har ju varit klar med min bok i över en vecka nu..
Börje, vår mattelärare, tycker så väldigt mycket om oss så vi fick bullar av honom idag, passar ju ganska bra eftersom det är Skärtorsdagen idag. ;)
Mums! :)

Hanna tyckte att det var väldigt gott med bullar. ;)

Det blev inget parkhäng idag eftersom vi slutade tre timmar tidigare och en del då hellre gick och tittade på när CIS och Bauer spelade innebandy. Så jag, med flera, åkte hem istället.
Jag zumbade när jag kom hem och fick sedan hemsk huvudvärk som sitter i ännu. :S

Jag har en såndär kväll då jag inte har lust att göra någonting över huvudtaget. En sån där kväll som man lika gärna kan vara utan. Men jag tänkte titta på något avsnitt av Glee och se vad jag gör sen. Det känns ju som att det är det bästa alternativet för tillfället.

// Ottilia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar