tisdag 24 april 2012

Skön tisdag :)

Åkte med Vendela till skolan idag då hon klarade körkortet förra veckan(WOHOOOOO!!!!! :D) och hennes bil gick igenom besiktningen igår. ;) När vi kom till bron möttes vi av en vit vägg som vi körde in i, till slut visste vi inte ens om vi åkte upp eller ner. x)

När vi kom till skolan var det Sceniskt musikprojekt som gällde, uppspel för några av oss. Jag skulle varit en av dom men eftersom våra lärare extrema tidsoptimister hann Danni & jag aldrig göra det. ;) Det får bli nästa vecka istället. ;)
Sen var min skoldag slut, men jag följde med Vendela & Viktor och åt innan jag tog bussen hem. ;) 
Slutade ju ganska tidigt idag, vilket var väldigt skönt! :)
Som ni redan vet satte jag mig på altanen och pluggade lite när jag kom hem. ;) När jag var klar med det hade jag inget att göra så jag bakade hallongrottor. Dom blev väldigt goda. :)

Nu ska jag titta på GCB(som har blivit en av mina favoritserier :)) och skriva dagbok. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar