torsdag 26 april 2012

WTF?!?!

Jag vet att detta inte är en rubrik ni så vana vid eftersom jag inte brukar skriva sånna saker. Men jag kände att det verkligen behövdes ett riktigt WTF?!?! till det här. Ni förstår snart varför.

Ni vet kanske att det finns videor på YouTube som heter något i stil med Stockholms snyggaste eller Sveriges snyggaste. Jag har träffat på dom någon gång och har tänkt att det är en fånig grej som bara får alla att mår dåligt i slutänden. Men jag har inte tänkt mer på det sen.
Idag hittade jag en Facebooksida som heter Skansens Snyggaste som man alltså kan lägga till som vän. Anledningen till att jag hittade den var för att Vendelas lillasyster blev Veckans snyggaste tillsammans med någon kille den här veckan.
Det här är ju helt sjukt, man kan lägga till en sida som vän så att man varje onsdag kan se vem som blev veckans snyggaste kille & tjej. Det här är INTE okej.
Dom som har den verkar också vara rädda för att visa vilka dom är med, dom vägrar nämligen avslöja sina riktiga identiteter. Moget.


// Ottilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar