måndag 4 juni 2012

Gamla väskor

Jag vet inte vad det är med mig, jag brukar vara ordningsam och inte lämna saker som jag vet att jag kommer vilja ha/behöva på platser som jag aldrig skulle leta på om jag inte hittar dom. Jag kollade igenom mina gamla väskor, efter mina gamla hörlurar, och upptäckte att jag inte har plockat ur dom när jag har bytt. Hur dum är jag egentligen?! Jag hittade hårnålar, tofsar, plåster, våtservetter, värktabletter(i mängder), sytråd(ja det vet man aldrig när man kan behöva...), 50 kr och mitt lånekort. Mitt lånekort! Hur dum får jag vara egentligen?! Jag har letat efter det som en galning och sa senast i fredags att jag trodde att jag hade tappat bort det. *suck* Ibland blir jag verkligen trött på mig själv. -.-
// Ottilia

2 kommentarer:

  1. Haha, välkommen till mitt liv! Jag byter väskor varje vecka och det är alltid något jag glömmer att ta ur x)

    SvaraRadera
  2. Men man blir ju alltid lika glad när man hittar det sen. :D

    SvaraRadera