onsdag 13 juni 2012

Ibland går tiden alldeles för fort

Jag insåg precis att jag har sommarlov och att jag inte är ledig i en vecka utan i hela 10 veckor. Fick lite panikkänsla, jag har inte insett det förrän nu. Vad ska jag göra nu då? Jag vill inte ha sommarlov längre, jag vill tillbaka till skolan och träffa alla härliga människor varje dag - precis som vanligt. Det här känns fel. Jag vill inte börja trean, jag är alldeles för oberedd för det. Trodde inte att jag skulle kunna känna så här. Jag kom till Kagg idag och möttes av massa glada studenter och tänkte "nästa år är det min tur", nu vet jag inte om jag är så pepp längre. Det här har gått för fort, alldeles för fort..
Tror att jag sätter mig och skriver på manuset till musikalen...

// Ottilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar