måndag 11 juni 2012

Juniyra :)

Efter många om och men(och en mycket sur Ottilia), följde jag med mamma ner till Mörbylånga för att titta på Skansens årliga Juniyra där lillasyster skulle sjunga. Och det gjorde hon mycket bra, dom andra med för den delen. ;)

Det var andra gången jag var där sen jag slutade nian och det kändes faktiskt bra att vara tillbaka. :) Jag träffade några gamla lärare, det var väldigt roligt! :) Känner mig lite nostalgisk, vi hade det så underbart roligt under våra tre år där och ibland känns det som att jag skulle kunna göra om allt igen. Ibland tänker jag tillbaka på den tiden och avslutar med "det var tider det", för det var det verkligen! :) Att titta på gamla bilder kan vara hur roligt som helst, en bild säger ju dessutom mer än tusen ord. Jag ger er här ett kollage med några få av alla de bilder som finns. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar