fredag 19 april 2013

Fullspäckad skoldag

Hej på er. :) 

Idag är det fredag och jag har varit på väldigt bra humör hela dagen. :) Dagen började med engelska och eftersom vi firade Världsbokdagen på skolan idag istället för på tisdag var läraren utklädd till Lilla My och hon inledde lektionen med att läsa början på två av hennes favoritböcker. :)
Sen var det dags för teater och då Tove & jag gjorde det vi skulle och det inte tog så lång tid så dansade vi till Sean Banan och sedan lärde vi oss dansen till En Riktig Jävla Schlager. Vi lära oss dansen till Begging också men det hann vi inte. Sen var det lunchdags så vi gick och sedan bytte vi om till våra scenkläder då Barometern skulle komma lite senare. Vi spelade upp en scen från En Midsommarnattsdröm och de tog kort och intervjuade oss efteråt. :) Vid 14.00 var det tårtkalas i Gallerian, alltså med de årliga boktårtorna. :) Jag hann äta min lilla tårtbit och sedan sprang jag till bussen. :)
Jag ska åka ner till Madde om ca 20 minuter. Vi ska först handla lite sedan ska vi laga mat, baka, dricka te, sticka, titta på film och spela in podcast. Så håll utkik senare ikväll! :)

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar