söndag 7 april 2013

Vi Fikar Ihop - avsnitt 2

Funkar det här blir jag sur....

God morgon på er. :) 

Igår var jag hos Madde och spelade in podcast och sedan kom Vendela och lite senare också Lottie. :) Vi åt, sen åkte Lottie hem igen, men vi satte oss vid TVn och tittade på Mean Girls 2 och Emil i Lönnerberga. :) Madde & jag passade samtidigt på att sticka lite, såååå mysigt! :) När Vendela sedan åkte hem fortsatte Madde & jag att redigera klart podcasten eftersom vi inte hann klart innan och jag åkte runt tio över tolv. :) Vill ni lyssna på podcasten hittar ni den på www.soundcloud.com/vifikarihop. :)

Idag är det sista dagen på lovet och jag planerar att läsa i min engelskabok och tvätta lite men annars ska jag göra så lite som möjligt så att jag har mycket energi att sätta igång de sista veckorna på gymnasiet med. Snart är det uppspelsvecka, bal och student. Det går fort nu!

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar