måndag 29 april 2013

Måndag igen

Hej på er. :)

Idag är det måndag vilket för min del  betyder kort skoldag. :) Egentligen är det repdag idag men alla behövde göra annat inför vårt stora genomdrag imorgon så vi fick göra det istället. ;) Tove & jag tog emot bokningar(snart får även allmänheten boka, håll koll på Facebook och runtom på stan där det inom kort kommer upp affischer!) och pratade med några lärare. ;) Sedan hade vi en psykologövning som skulle hjälpa oss med våra roller, roligt och intressant stundtals. :)
När jag kom hem gjorde jag mig sallad och sedan fixade mamma & jag med min balklänning, det börjar verkligen ta sig nu. :) Sen kände jag att det var dags för lite mellanmål, så jag tog banan och fil. Mitt nyttigaste mellanmål på väldigt länge. Resten av eftermiddagen gjorde jag inte så mycket, jag lagade mat, duschade och pratade med Madde i ca en timme och 40 minuter. :)


// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar