måndag 8 april 2013

Vår i luften

Hej på er. :)

Idag var det första dagen efter lovet och eftersom jag har bestämt mig för att våren är här tog jag på mig vårjackan istället för dunjackan idag. Det var minusgrader ute men det gjorde mig faktiskt inte så mycket då det ändå var ganska varmt i solen och jag var ganska bra påklädd för att jag visste att det inte direkt skulle vara någon åskvärme ute. ;) Det märks verkligen att våren är på väg nu, det liksom luktar vår utomhus. Det är ett bra tecken! :)
Skoldagen flöt på bra och vi jobbar på med En Midsommarnattsdröm för fullt och det går framåt vill jag lova! :) Imorgon står Viktor & jag för ensemblemyset och vi har stora planer för de 20 minutrarna vi har till vårt förfogande. ;)
När jag kom gem idag ringde jag några samtal, tvättade och drack några koppar te innan klockan hann slå 3 så jag har kunnat ta det lugnt kvällen och eftermiddagen. Jag ringde Madde och vi pratade i nästan en timme om allt och inget. :)
Imorgon är det tisdag vilket är min längsta dag då jag slutar vid kvart i tre. På onsdag kommer det är teatergrupp och spelar teater för oss i Energihallen. På torsdag är det en kort dag eftersom vi hade supertur med vår lärare och vårt schema och på fredag får vi riva gradängen och fixa med allt praktiskt inför slutproduktionen. Känns som en helt okej veckan tycker jag. :)

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar