lördag 12 oktober 2013

Tillbaka igen

Hej på er. :) 

På förmiddagen begav jag mig in till stan för att kolla när lillasyster och hennes klass skulle uppträda på gymnasiemässan. De körde två av de låtarna som de också sjöng för oss på studenten och jag fick tillbaka några av de där härliga och bubbliga studentkänslorna igen och kunde inte låta bli att le när jag satt där. :) När de sedan var klara hälsade jag på några gamla lärare innan jag gick bort till Energihallen för att kolla när de hade föreställning där också. När jag kom dit kändes det som att jag var hemma igen vilket kändes lite konstigt eftersom jag egentligen inte har något att göra där längre. Men föreställningen var bra och jag pratade även där med några av lärarna. :) När kände mig klar där tog jag bussen ut till Hansa innan jag åkte hem igen.
Väl hemma tog jag mig en promenad i det fina höstvädret. :) Det är så härligt att se alla färger som passar så bra ihop såhär på hösten. :)
Jag gick förbi våra gamla skåp och insåg då att de inte har tagit ner vår studentnedräknare än. ;)
Nu ska jag titta på torsdagens avsnitt av Hela Sverige bakar. :) 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar