torsdag 1 maj 2014

Gott nytt år!

Ja, det låter kanske konstigt att önska gott nytt år såhär mitt i året. Men för mig är det inte så konstigt, på jobbet har nämligen det nya budgetåret börjat idag. När jag kom till jobbet var det någon som önskade gott nytt år och under morgonmötet pratade Martin om att vi hade ett nytt år framför oss med nya möjligheter. Det var till och med någon som hade nyårslöften. ;)

Det var ett tag sen som jag skrev något här men jag har jobbat så pass mycket att jag varken orkat eller haft något att skriva om. Jag jobbar, kommer hem, äter och sover och sen börjar det om igen. Så det vore ingen rolig läsning för er. ;)
I helgen var jag och hälsade på Madde uppe i Mariannelund. Vi stickade, pratade och hade det sådär härligt i det fina vädret. Det var sommarvärme och jag, som inte trodde att det skulle bli så varmt, fick låna kläder av Madde så att jag inte skulle tuppa av av värmen.
 Imorgon är det jobb till 15.30 och sen är jag ledig i helgen. Det ska bli riktigt skönt!:)
Oh juste, vi kör ju "Cykel på köpet" på jobbet, så vi har fått nya tröjor(underbart) och bling att ha runt halsen som är så tungt att man är trött i nacken efter en arbetsdag. ;)
// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar