torsdag 8 maj 2014

Ledig torsdag

Hej på er. :)

Idag har jag varit ledig och planen var egentligen att jag skulle göra så lite som möjligt då jag har jobbat ganska mycket och behöver vila. Men jag har städat, bakat bullar och varit och handlat, men jag hann med en powernap under eftermiddagen så jag känner mig rätt så nöjd ändå. :) 
Jag har den senaste tiden chockat mina nära och kära med att beställa en iPhone och igår hämtade jag ut den hos Posten. Så nu har jag alltså lämnat livet med knapptelefon bakom mig, känns lite konstigt men ändå bra. Igår kväll satt jag med den och installerade appar och la in alla nummer, allt det jobbiga med att skaffa ny telefon. 
Istället för vanliga kanel- eller kardemummabullar gjorde jag vaniljbullar, dom blev riktigt goda! :)
Till kvällsmat gjorde jag fisksoppa. :)

Imorgon hoppas jag att det blir bättre väder så att jag kan sitta ute och sticka i solen. :) 

// Ottilia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar