söndag 13 november 2016

Helgupdate

Hej på er. :) 

Det är mycket som händer just nu, bland annat jobbar jag 12-timmarspass på jobbet och är helt slut när jag kommer hem. På onsdagar är det kör, som jag alltid innan inte har lust att gå på men när jag väl kommer dit är det alltid lika roligt och snart närmar det sig slutkonsert. :) Julen närmar sig också med stormsteg och jag har beställt lite julklappar idag och har haft lite panik för att jag inte vet vad jag ska ge alla riktigt än. Det är någon som är helt klar och som bara ska slås in men de allra flesta har jag inte ens börjat med. Men så fort vi har öppnat hoppas jag att jag får mer tid till allt så att jag kan få lite tid över till annat.
Jodå, lite roligt har vi allt när vi står och galgar. Jens hittade en liten balaclava som med liknade en rånarluva på honom. ;)
Nu har vi äntligen fått upp skyltar på varuhuset. :)
I fredags kväll var lillasyster & jag i Kalmarsalen och tittade på Anders Janssons föreställning Kom in och stäng dörren. Jag blev mycket positivt överraskad och satt och log och skrattade högt hela föreställningen. :)
Idag är det fars dag men eftersom lillasyster skulle jobba hela dagen idag åkte vi hem till pappa med en tårtstubbe igår. :) Idag har det varit fint väder så jag var ute och gick på förmiddagen, men trots att solen sken och det inte fanns ett moln i sikte bet kylan hårt i kinderna.
Imorgon fortsätter vi bygga, det kommer bli så himla fint när vi är klara! :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar