torsdag 11 juni 2009

Åttan, vad hände?


Då har jag slutat åttan nu då, vart har det här året tagit vägen?? Det har gått jätte snabbt!

Det har kommit både bra och dåliga saker, så jag gör som jag gjorde igår. Listar upp allt positivt och allt negativt.


Positivt med åttan;

- Kommit närmre killarna

- Fått fler killkompisar än jag någonsin kunnat ana

- Blivit kär, i kanske fel person(?)

- Kommit närmre Madde & Lottie

- Fått bästa vänner som är killar

- Fått Sigrid som en av mina bästa vänner

- Berättat en stor hemlighet för en kille och känt mig bekväm med det

- Fått bättre självförtroende


Negativt med åttan;

- Alldeles för mycket läxor

- Blev sjuk på grund av att vi hade mycket läxor.

- Tjejer förstörde stämningen i klassen

- Blev kallad mobbare

- Insett att jag inte kan lita på min bästa vän


Här blev det också mest positivt, men det är ju så det ska vara ju!
Men nu har jag 76 dagar sommarlov så jag ska ta vara på dom tillsammans med mina bästa vänner och min kära mobil så att jag kan hålla kontakten med Sigrid hela sommaren..!
Ha det bra i sommar alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar