onsdag 24 juni 2009

Simon, vad får du allt ifrån?? <3



Dagen då Simon kom till världen var exakt en månad efter mig. :) Alltså den 30 augusti 1994..! Don't forget my birthday! x)


Anledningen till att jag och Simon har kommit nära varandra är att vi kan snacka om allt från himmel och jord. Han hjälper mig med kill-problem och jag hjälper honom med tjej-problem.
Ibland när man pratar med honom kan man känna hur oseriöst det faktiskt blir när man pratar med honom lite för länge om vissa saker, men om man visar att det inte är läge för något oseriöst blir han genast allvarlig och man kan prata om allt med honom.
När vi hade som mest problem i klassen med alla tjejerna var Simon den personen som jag litade mest på och jag berättade allt som hände för honom. Jag uppskattar idag att han lyssnade då för det var inte samma sak att gå till Madde, Lottie eller Vendela och prata om det. Simon lyssnade och sa saker som jag hela tiden ville höra, han stöttade mig så mycket han kunde, det var det jag behövde då, allt det här kallade vi "Spänt läge" x) Det var kodordet för vad vi pratade om, var det någon av tjejerna som undrade vad vi snackade om låtades vi prata om ett nytt TV-program som hade börjat på TV4.

Simon är den roligaste personen jag någonsin har träffat, säger man något gör han något kul av det och till slut viker man sig dubbelt av skratt! Är man i samma rum som honom skrattar man alltid med eller åt honom, han bjuder så gärna på sig själv! :D


Simon, förbli den du är ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar