fredag 26 juni 2009

Sebbe, the one to trust <3


Dagen då Sebbe kom till världen var den 3 september ;) Glöm den INTE, jag ska förklara varför.

Anledningen till att Sebbe är en av mina närmsta vänner just nu är att jag litar så otroligt mycket på honom..! Han ställer upp för mig oavsett om jag kan hjälpa honom med något eller inte. Han är det där sista som behövs för att jag ska våga, han har fått mig gör mycket nu, mer än jag trodde var möjligt innan sommarlovet.
Han har lovat att han ska hjälpa mig i sommar, jag är otroligt tacksam för allt han gör!
Han förtjänar en riktigt bra flickvän som behandlar honom rättvist! Det enda som har hänt nu är att han har blivit sårad, det har faktiskt varit riktigt synd om honom, han förtjänar så otroligt mycket bättre. Tyvärr har han inte insett det själv än och jag vill inte säga det till honom, jag är rädd att det ska såra honom för mycket.

Man kan ALDRIG få för mycket av denna nallebjörnen! För det är just vad han är, en NALLEBJÖRN! Ibland vill man bara ge honom en stor kram för att han är en sån otroligt bra vän!


Sebbe, jag finns här för dig oavsett vad <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar