lördag 13 juni 2009

Madde, the one and only <3


Då tänkte jag såhär, att jag ska blogga lite om min bästa vän som alla kallar Madde! <3


Madde kom till den stora världen 21 juli 1994!
Anledningen till att Madde är en av mina bästa vänner är att jag kan lita på henne och att hon är absolut bäst! Madde lyssnar på allt, om jag är ledsen och har blivit dumpad sitter hon upp med mig till fyra, längre om det behövs. Om klockan är tolv, hon sover och man är ledsen för något lyssnar hos, oavsett hur tidigt hon ska upp morgonen efter. Hon hjälper mig med allt, läxor, killar och problem.
Hon är OTROLIGT bra på att skriva låtar också! Hennes låtar handlar oftast om kärlek, men hon har skrivit låtar om personer som hon egentligen inte tycker om, det gjorde hon för min skull! Hennes låtar är bra och jag hoppas att hon verkligen lyckas senare! Det är hon värd..!
När det kommer till killar förtjänar hon vem hon än vill ha. Killen hon gillade förut gjorde livet till ett helvete för henne, men han håller på att ändra på sig nu? För sent säger jag bara!
Madde, lämna mig aldrig, för du vet ju att det är us against the world <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar