måndag 22 juni 2009

Lottie, the funniest girl ever!



En annan bästa vän jag har heter Charlotte, men alla säger Lottie ;)




Dagen Lottie kom till världen är inte vilken dag som helst
inte! Det är FN-dagen, känn på den du..! ;)


Anledningen till att Lottie är en av mina bästa vänner är att hon har sån otrolig humor. Vi skrattar åt ALLT tillsammans! Om jag gäspar skrattar hon och om hon gör bort sig på något sätt skrattar jag, oftast skrattar vi tillsammans.

Vi pratar om allt från himmel och jord! Killar, globala uppvärmningen, skolan, teckande filmer, musik, jaa det mesta.

Det bästa med Lottie är nog att man kan lita på henne, jag bekymrar mig aldrig över att hon säger någon av mina hemligheter, hon är som ett kassaskåp som inte går att öppna.



Lottie, du vet att du har en stor plats i mitt hjärta! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar