lördag 9 april 2011

Hakuna matata, quel chant fantastique!

Hello people. :)
Kom hem från Tilda för ett par timmar sen, har inte gjort mycket sen dess. Vi har kämpat med vår franskaredovisning hela dagen, även hela eftermiddagen igår efter att vi kommit hem till henne jobbade vi med den. Så jag är sjukt trött på skolan för tillfället. Och det har jag 15 engelskaglosor som jag måste lära mig tillls på måndag. Orkar inte mer, eller jo. Det gör jag kanske.... ;)
Till filmen som vi ska ha på redovisningen hade vi från början Hakuna matatafranska, men sen insåg vi att den inte passade så bra så vi tog bort den. Men nu finns det en rad som går genom huvudet på mig hela tiden:
Hakuna matata, quel chant fantastique!
Sjukt jobbigt. ;)

Aja, imorgon kommer Sebbe hit. :) Jag bör städa mitt rum..

// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar