söndag 24 april 2011

The weekend. :)

FREDAG:
Sebbe kom och hämtade mig runt ett. :) När vi kom hem till honom la vi oss i solen drygt två timmar, vädret var ju helt super! :) Vi gick upp till Ö&B med. ;) Spännis kom lite senare och höll oss sällskap framför YouTube, men han stack igen efter en stund. Efter att vi hade ätit fick vi strömavbrott. Karlsson kom förbi en stund med. ;) Vi tittade på Rush Hour innan vi somnade. :)



LÖRDAG:
Vi(Sebbe) vaknade tidigt, vi tittade på Talang 2011 och Parlamentet. :) När vi åt frukost kom lilla Alva in en stund till oss med. Hon tittade sen på Macken med oss. ;) Runt halv fyra skjutsade Sebbe hem mig. :) Hemma höll jag mamma lite sällskap ute i solen och sen hjälptes vi åt att laga mat. Påskmat! :D

SÖNDAG:
Grattis till Simon som blir 18 idag!!! :D :D :D
Jag vaknade runt 10 - utvilad. :) Jag städade lite och la mig sen ute i solen och skrev på historian. ;) Sen gjorde Lovisa & jag mat - grillat. :) Och nu har jag till och med satt upp fotoramarna jag fick i julklapp(jag vet att det tog lite tid) på väggen. Jag kan inte säga annat än att jag är nöjd. :)
Vädret har varit superbra hela helgen. Fler likadana dagar skulle verkligen uppskattas!  ;)
// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar