fredag 15 april 2011

Tårtkalas! :D

Eftersom vi inte går i skolan på den riktiga Världsbokdagen hade dom bestämt att den skulle firas idag istället. :) Så idag läste Börje sagor för barn över 18 år för oss, vi var på en vampryföreläsning i aulan och vi fick tårta nere i Gallerian. :) En mycket bra dag måste jag säga!  ;)
Och jag fick ju såklart med mig kameran idag med.... ;)
Lisa. :)♥

Boktårtor som LP gjort. ;)


Jag med Lisa som kom två i skolans novelltävling. ;)♥

Själv fick jag agera tårtskärare, och såhär såg det ut när jag var klar med en av tårtorna.

Tilda agerade också tårtskärare. ;) ♥

Tårta är gott. ;)

Mirjam Gräddnos, Danni Gräddnos och Maja Gräddnos. ;) Supersöta alla tre! :)

Karamellfärg från någon av tårtorna...

Viktor! :D

Tove. :) ♥

Imorgon blir det filmkväll hos Sebbe, superkul! :) 

// OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar