onsdag 20 april 2011

Raggningsrepliker.

Jag satt och funderade på vad jag ska göra en muntlig redovisning om efter lovet. Av någon anledning kom jag in på dåliga raggningsrepliker. Och det finns verkligen DÅLIGA.
Här är några av dom:
  • Jag har skydd, har du säng?
  • Fryser du? För du är väldigt lättklädd i mitt huvud.
  • Min morot skulle passa bra i ditt trädgårdsland.
  • Hur vill du ha dina ägg imorgon bitti? Kokta, stekta eller befruktade?
  • Du skulle se mycket bättre ut om du gick ner ungefär ett och halvt kilo. Alltså ungefär lika mycket som dina skor och kläder väger.
  • Nu behöver du inte gå hem själv

Fler hittar ni här: http://www.salongk.se/artiklar/import/2007/12/10/2994/index.xml

Jag tror att jag får säga som Tove, hoppas verkligen inte det finns någon som använder dessa! ;)
// OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar