onsdag 10 oktober 2012

Frukost :)

God morgon på er. :) 

I skrivande stund sitter jag och äter dagens frukost som består av källarfranska med skinka och en kopp Tomtete som ger mig en viss julkänsla. :) Har sovmorgon idag och kunde därför ta det lugnt en stund innan jag ska till skolan för att repa dialog med Mette och sen ha en lektion. Helt okej dag måste jag säga. :)
Jag tänkte gå upp vid 9 men vaknade vi halv åtta och kände att jag därför kunde ligga kvar i sängen och njuta av värmen, sånt där man tänker skulle vara skönt varje dag. ;) Dessutom hann jag också bli hungrig vilket, som ni redan vet, betyder att jag äter frukost hemma idag, ganska skönt faktiskt. :) Jag önskar att varje morgon kunde få vara såhär.. :)
Innan jag ska ta bussen in till skolan, som går 10.21, tror jag att jag sätter mig och tittar på gårdagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar. :)
Idag åker höstjackan fram, det är bara några grader varmt ute idag, brrrrr! ;)
Efter gårdagens pilatespass var jag helt säker på att jag skulle vakna med hemsk träningsvärk men till min förvåning är det faktiskt inte så farligt. :)
 // Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar