tisdag 16 oktober 2012

Klementin och en kär vän :)

Jag åt precis en klementin, gick och tvättade händerna så att dom inte skulle lukta klementinskal(hatar när dom gör det) och när jag kom in i mitt rum kände jag att hela rummet luktade klementin. Det är så härligt när det luktar något annat än det burkar. :)
Träffade idag Sigrid nere på stationen som skulle åka med samma buss som jag hem så vi satt och pratade som vi gjorde för två år sedan och det var precis som att tiden stått still. Det var precis som det var då. :) Alla skratt den människan har gett mig, det är helt sjukt. :) 
Har varit på pilates med mamma idag också, känns riktigt bra faktiskt. Dock är kroppen trött efter gympan igår så jag orkade inte lika mycket idag som jag gjorde förra veckan, men jag gjorde det jag orkade och känner mig nöjd med det. :) Så här sitter jag nu nyduschad och känner mig sådär allmänt fräsch. ;) En kopp te på det här och jag är nöjd. ;)


// Ottilia :)

1 kommentar: