onsdag 21 november 2012

1000

Ni som läser min blogg parallellt med Maddes vet att hon skrev sitt 1000e inlägg häromdagen. Ville bara meddela att idag är det min tur att göra det. ;) Känns ganska otroligt att jag har skrivit så mycket. Och hur många timmars skrivande är inte det? Det kan den som känner sig manad få räknad på. ;)

I alla fall, idag har jag haft mitt sista pass med mitt projektarbete vilket känns otroligt bra! :) När jag sen kom till skolan var vi och titta på musiktvåornas lunchkonsert. Jag är så van vid att bli besviken när det är sådana saker men idag blev jag väldigt positivt överraskad för de var så otroligt mycket bättre än jag trodde att de skulle vara. Bra jobbat!!! :)
Efter konserten var det dags för teater- och danstvåorna att ha genrep för sin barnteater. Som jag har längtat efter att få se den!!! Och bra var dom! :) Det är annorlunda jämfört med det vi gjorde men otroligt bra ändå. Allt slutade med att de drog upp alla på scenen så att alla kunde dansa tillsammans. Helt underbart, jag älskar när man gör det! :)

Ibland känns det verkligen som att vi lever för uppspelsveckorna! :)  
BARNTEATER
- hösten 2011

Och så var det alla dess spegelbilder....  
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar