torsdag 8 november 2012

Gamla lärare

Heej. :)

Idag har jag varit nere på Skansen och haft ett pass till mitt projektarbete. Det gick över lag bra och jag är nöjd. :) Efteråt hade jag nästan två timmar att slå ihjäl då det går så otroligt dåligt med bussar därifrån. Så jag passade på att hälsa på gamla lärare, vilket var väldigt roligt och uppskattat. :) Först pratade jag med mina gamla klassföreståndare, båda var väldigt glada att se mig dock hade Gert inte tid att prata så mycket med mig då han hade en lektion då. ;) Sen gick jag upp till hemkunskapen där jag bara chansade att Liliáne skulle vara. Hon var där och bjöd genast in på mig fika. :) Så jag satt där och pratade med henne och kollade på när klassen hon hade då lagade mat. Ganska underhållande. ;) Jag blev kvar där i en timme innan det blev dags för mig att gå till bussen. ;)
När jag gick igenom korridorerna kändes det som att hela skolan hade krympt. Det var mycket större för tre år sedan...kändes det som i alla fall. ;)

Om två veckor kommer jag tillbaka igen men då ska jag ha en nia istället. ;)

MINNEN

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar