måndag 19 november 2012

Liten uppdatering

Heej på er. :)

Ville bara uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv just nu, jag har inte tid eller känner inte för att skriva här så ofta. Men nu har jag det så då passar jag på! :)
   Projektarbetet går framåt och jag är snart klar med den största delen, själva genomförandet. Känns skönt men samtidigt lite tråkigt då det har varit så otroligt uppskattat överallt där jag varit. Dock har det gjort att jag har missat ganska mycket lektioner, men jag har lyckats hamna i fas ändå. Tur det.
   På fredag har vi nationellt prov i svenska, fem timmar får vi på oss. Man behöver självklart inte sitta hela tiden men bara tanken av att veta att man faktiskt får fem timmar känns. På måndag, alltså om en vecka ska jag ha mitt muntliga också, så att är klar med det innan uppspelsveckan börjar.
   Jag har panik över musikalen. Vi kan inga danser och det känns verkligen som att allt bara står stilla för tillfället. Och med bara två veckor kvar till uppspelsvecka känner det verkligen inte bra.
   Tvåorna har sin uppspelsvecka den här veckan, det är deras tur att spela barnteater. Ska bli superkul att få titta på dem på onsdag! :)
   Det är inte ens december och jag börjar bli klar med julklapparna, vilket känns helt fantastiskt! :)
   Om lite mer än en månad är det jul och med den kommer det ett jullov som jag vill ha nuuuuu! ;)
   Vi läser manus som dårar på teatern för tillfället. Vi måste ganska snart bestämma oss för vilken pjäs vi ska sätta upp i vår. Det är nu studenten känns alldeles för nära.
   Det är rugby nästa vecka, det ska bli superkul! :) 

Det var det, nu ska jag skriva loggbok till projektarbetet. Sen har jag hela kvällen för mig själv. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar