onsdag 28 september 2016

Höstglöd

Hej på er. :) 

I lördags var det perfekt höstväder och jag bestämde mig för att promenera till jobbet. Solen sken, det var vindstilla och jag kunde njuta av promenaden. :) Jag mötte upp DanielCity Gross, vi handlade frukt och grönt och åkte sedan bort till jobbet. Vi packade ihop slow juicers, blenders och spiralizers och gick in till Modehuset. Där stod det ett marknadsstånd färdigt till oss och en timme senare stod vi klara och gjorde juice och smoothies till de som passerade förbi. De allra flesta, som faktiskt vågade smaka, blev positivt överraskade och tyckte faktiskt att det var väldigt gott. :) Vid 16 var vi klara och kunde packa ihop igen. :)
Nyttigaste vagnen jag någonsin har plockat ihop.
Daniel, som var världens bästa medhjälpare, skötte spiralizern och jag allt annat. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar